Lidl zve na exkurzi ke svým dodavatelům

Lidl zve na exkurzi ke svým dodavatelům
Autor: Lidl Česká republika v.o.s.
30. září 2021 • 00:00
Prezentace klienta • 

Lidl navazuje na úspěšnou kampaň Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. V pěti týdnech se zákazníci seznámí s pěti dodavateli, kteří s Lidlem dlouhodobě spolupracují. Průvodcem kampaní bude Marek Vašut, který se vypraví přímo do výrobních závodů.

Zajímá vás, jak se vyrábí zmrzlina a kdo do Lidlu dodává ledový salát? V tom případě si nenechte ujít seznámení s dodavateli Lidlu, které startuje už v pondělí 27. září. V předešlých kampaních se zájemci mimo jiné seznámili s Pekárnou a cukrárnou Hořovice, odkud pochází například máslová vánočka, výrobou oblíbeného Paloučku v podání Jaroměřické mlékárny i dodavatelem ovoce a zeleniny v zastoupení RBQ sadů. S exkurzí do výrobních závodů mohou zájemci počítat i v letošní kampani.

V té aktuální se jako první představí společnost Zeltr, která do Lidlu dodává ledový salát. Ten je sklízen ručně, v prodejnách je dostupný již druhý den od sklizně. V následujících týdnech pak naváže pokračování v podobě představení dalších čtyř vybraných dodavatelů, kdy se zákazníci dozví například to, jak se vyrábí zmrzlina. Celkem tak Marek Vašut navštíví pět českých dodavatelů, kteří do 278 prodejen Lidlu dodávají výrobky privátních značek či ovoce a zeleninu. V každém díle přiblíží dodavatelé svou spolupráci s Lidlem a přidají i zajímavost ohledně svých výrobků.

Dodavatele také v rámci této dodavatelské kampaně navštívil herec Marek Vašut, který v Lidlu představuje také další kampaně. Je tváří exkluzivních vín nabízených v rámci tematických akcí, spolu s Ester Ledeckou představil také nabídku zimního oblečení.

https://www.youtube.com/c/LIDLCeskaRepublika

Společnost Lidl intenzivně podporuje také lokální výrobce potravin. V minulém roce jsme v našich prodejnách zavedli akci s podtitulem Ochutnejte to nejlepší z regionů, kde se představili právě regionální dodavatelé s nabídkou lokálních výrobků. Akce umožnila zákazníkům zakoupit regionální speciality napříč všemi prodejnami v České republice. Pro velký úspěch jsme akci zopakovali také v letošním roce a přinesli tak produkty od celkem 45 dodavatelů z celé České republiky. S nabídkou regionálních produktů se ovšem pojí i mnohaměsíční plánování kvůli tomu, aby bylo možné zajistit výrobky v dostatečném množství pro všechny naše prodejny.